Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. július 29., vasárnap

10.fejezet- Másnap By: Nda and Domi



Lucy szemszögéből :
Valaki átkarolt és motyogtt valami olyat hogy: Kevin én szeretlek ne menny keletre kis madaram kötök neked csőrmelegítőt. Mikor kinyitottam a szemem megpillantottam az engem átkarolo Zayn Malikot. Ő is felébredt majd egymást bámultuk.
-Zayn mit keresek én a te szobádban?-érdeklődtem zaklatottan.:$
-Fogalmam sincs.-válaszolt a szép fiú,majd feljebb csúszott az ágyban. 
-Ááámindenem sajog.
-Jah nekem is.-mondtam,majd én is így tettem. 
-Mi történt tegnap? Az utolsó emlékem az hogy veled sétálok a medencénel és akkor elő ugrik Harry fizipisztolyyal. 
-Én már erre sem emlékszem.-mondtam fáradt hangon Zayn.
-Nézd a jó oldalát most nem raboltak el spongyabobék.-mind ketten nevetésben törtünk ki. Egyszer csak Louis futott be a szobába. Meg sem lepődött rajtunk.
-Skacok, nem láttatok Harryt, sehol se találjuk.
-Nem láttam.-Mondtuk egyszerre Zaynnel.
- Oké mondta Harry, majd ki is ment.
-Ideje felkelni.-jelentettem ki.
-Csak még öt percet.-Könyörgött Zayn,majd visszahuzott maga melle.
- Oké, de nem többet.- beleggyeyzően oda bújtam hozza. 
-Megtudnám ezt szokni.......bár Liam megöl ha megtudja.-jelentette ki Z.
-Liam.-Sóhajtottam. ~Meg is feletkeztem Liamről.
-Amúgy mi van köztetek?-érdeklődött.
-Nem tudom...bírom öt,de nem tudom,hogy ennél többe..
-Jó,de ha rájöttél szólj.-mosolygott rám Zayn.
-Te leszel az első ne aggódj. - mosolyogtam vissza rá. 
-Istenem de gyönyörű barna szemeid vannak *_*
-Och köszönöm :$- nevetett Zayn.
-Ezt most .... hangosan ki mondtam? -a fejem totál bevörösödött.
-Jah.-mondta Zayn majd átölelt.
-Oké ömm menjünk keressük meg Harryt. Mikor kikászálódtunk az ágyból rájöttünk, hogy mind kettőnkön csak fehérnemű van.
-Ömm hol vannak a ruháim ? - kérdeztem Zaynt,aki csak engem bámult.
-Ő nem tudom, de tessék egy ing .-ajánlotta fel.
Mikor ki léptünk a folyosóra szembe találtuk magunkat Aquaval és Niallal. Aquan is csak egy ing volt. 
Aqua szemszögéből:
Nem értettem hogy Lucy miért van Zaynnel és az ing...
-Hát Lucy,azt hiszem összeöltöztünk jelentettem ki mosolyogva.
-Jah hat eltűntek a ruháim.Nah és Harry megvan már?
-nem sehol sem találjuk.-mondta Niall.
-Szerintem nézzük meg a kertben.-Tanácsolta Zayn.
-Okè ,amúgy Louis és Liam merre van?-kérdezősködött Lu.
-Liam még alszik,Louis meg Kevint keresi.
Hirtelen megjelent Pau ,Franco és Jess egy csomó kukazsákkal és hegyes végű botokkal.
-Sziasztok! Mi megyünk a kertbe összeszedik a szemetet,ti hova készültök?-kérdezte Jess.
-Mi is oda tartunk, ám nem láttatok Harryt?-érdeklődtem.
-Nem ma még nem láttam-jelentette ki Pau aggódó tekintettel.
-Ok akkor menjünk.-mondta Zayn.
Pau szemszögéből:
A kertben mindha bomba robbant volna,iszonyú nagy kupi volt. Louis és Liam is csatlakoztak hozzánk.
-Jó, én kezdem az asztaloknál.-jelentettem ki.
-Én megyek a medencekhez.-mondta Lucy,de meg mielőtt elindult volna Zayn megfogta a kezét-Megyek veled-ajánlotta fel.
-Oké-mosolygott Luu.
Aqua szemszögéből:
-Nahát Lucy és Zayn -mosolyodtam el.
-Szerintem nagyon össze illenek.-jelentette ki Franco.
-Na jó keressük meg Harryt.
-Harry-Harry-HArry - kiáltotta mindenki.
Pau szemszögéből:
Éppen az egyik asztalnál voltam mikor nyugdécselést hallottam a bokorból, oda mentem megnézni, na és ki más találtál volna ott,mint az elveszett fiút.
-Harry te meg mit keresel itt? Na gyere állj fel.- fel segítettem.
-jesszusom te meg hogy nézel ki.- nem bírtam nem megállni hogy ne nevessek.
-Hallo srácok megvan Harry.-kiáltottam.
-Hé jól vagy?Itt mindenki halálra aggódta magát miattad.-mondtam,majd megöleltem a srácot.
-Igen jól vagyok,csak szörnyen fáj a fejem,és nem emlékszem semmire.
-Hát hidd el, ebben nem vagy egyedül mosolyodtam el. A többiek is ide jöttek.
-Jesszusom Harry mien a hajad, egyenes és fel van tuperozva.-siránkozzott Lou.
-És hogy került rad a ruhám?-nevetett Lucy.
- Szerintem hívjunk takarítókat.-ajánlotta fel Liam.
-Jó ötlet.-helyeselt Harry.
Azt hiszem én megyek és felöltözöm.-jelentette ki Lu.
Jah én is.- mondta Aqu,majd elindultak befelé a házba.
Én megyek és be kapok valamit.- mondta Niall.
Lucy szemszögéből:
-Aqua! Ömm hogy kerültem Zayn szobájába, tegnap éjjel?
-Harry belökött titeket a medencébe és utána Niallal oda vitt fel titeket, és le szedte rólatok a vizes ruhákat, én is csak előbb tudtam meg, azért csodálkoztam az előb.
-Ach akk már mindent értek. Mikor beléptünk Aquaval a szobába megpillantottunk egy hatalmas ruha kupacot a szoba közepén a tetején pedig ott feküdt Tejszínhab.
-Srácok ide jönnének.-kiáltottam le értük.
-Huha ez a nagy kupac meg hogy került ide. -nézett el kerekedett szemekkel Liam.
-Passz.- válaszoltam.
-Hé ezt nézzetek.-mondta aqua, miközben egy halom képet vett fel a földről.
-Á ezt nézzetek, mar tudni a ruha kupac okát, divatbemutatóztatok fiúk. - nevettett Aqua.
-Hmmm és ez, Pau vasalja Harry haját.-jelentette ki Louis és Pau kezébe nyomta a képet.
-Lucy ezt nézd! Itt egy kép amikor Zaynnel tancoltatok, tök arik vagytok rajta.- mosolygott Jess. Hat én tiszta vörös lettem, ahogy Zayn is. 
-Ájj, várjatok itt is van egy kép, Húha Pau és Herry. ;D - mondtam óriási vigyorral.
Harry és Pau össze néztek.
-Na muta már.-türelmetlenkedett Harry. Felmutattam a képet,amin csókolóznak *__*
-Hű -kezdték rá a fiúk.
-Nem megyünk le kajálni???-törte meg a csendet Niall.
-Haver 10perce dobtal be 3szendvicset extra mogyoró vajjal.- jelentette ki Zayn.
-De én még fejlődő szervezet vagyok- nyafogott a szöszi.
-Jó menjünk.- egyeztek bele.
Zayn szemszögéből:
-Nem maradt semmi kaja.-pánikolt Niall.
-Ok, akkor rendelünk pizzát.-oldotta meg a problémát Lu.
-Jó ötlet, nekem pepperónisat.-jelentettem ki.
-Nekünk kukoricásat.-mondta Jess.
-Nekem extra nagy hús imádott.-mondta Niall.
-Jó és mit csinálunk , amíg megjön a pizza?-kérdezte Aqua.
-Játszunk 7 perc a menyországot.-tanácsolta Lou gonosz vigyorral az arcán.
-Csak szeretnéd,inkább felelsz vagy merszezzunk.- mondta Jess.
-Benne vagyok.-erősködött Lu.
-Oké akkor legyen. És mi a büntetés?-kérdezte Pau.
-Be kell ugrani a medencébe.-jelentette ki Harry.
-tessék találtam egy műanyag flakont.-mondta Franco
-Ki kezd ? -kérdezte Liam.
-Majd én.-mondta Lucy.
Lucy € Niall
- Felelsz vagy mersz?
-Merek
-Jó, ülj Aqua ölébe. 
-Á ez könnyű.- vigyorgott Niall, miközben beült Aqua ölébe.
-Aha csak nem nekem,kinyomod belőlem a szuszt is.-Nyögte ki Aqua.
-Bocsi.
Niall € Harry
- Felelsz vagy mersz?
-Felelek
-Melyik lánnyal töltenél el egy romantikus estét?
-Ó hát......
-Gyerünk Harry válaszolj!-vigyorgott Franco.
-Oké akkor Pau ;$
Pau teljesen belepirult Harry válaszába, aki tök félénken vetett rá egy pillantást,majd megpörgette a flakont.
Harry € Aqua
- Felelsz vagy mersz?
Felelek
-Mit szeretsz Niallban ?
- Hogy vicces, folyton kajál, szereti a mogyoró vajat ... Mindent.
NIall adott egy puszit Aqua arcára.
Aqua € Zayn
- Felelsz vagy mersz?
-merek
-Jó. Csokold meg Lucyt. - vigyorgott Aqu.
Lucy szemszögéből:
A földbe gyökereztek a lábaim. Zayn közelebb hajolt,éreztem az Armanis parfümme illatát,majd mikor az ajkúnk összeért a gyomromban Pillangók százai repkedtek, megszűnt a világ és csak mi ketten voltunk.
Zayn € Lucy
-Lucy! Felelsz vagy mersz? - kérdezte sunyi mosollyal. :&
-Felelek, válaszoltam félve attól a hülyeségtől amit Zayn kérdezni akar.:@
-Jó, mi volt életed legcikibb élménye?
-Oké-mosolyogtam el. 3napos osztály kiránduláson voltunk és a folyosó végen volt a fürdőszoba, elfelejtettem vinni magammal ruhákat, és egy szál törölközőben végig kellet mennem mindenki előtt.
-Igen erre emlékszem még általánosból.- mondta nevetve Aqua.
-Nah most én jövök- jelentettem ki, majd megpörgettem az üveget.
Lucy € Pau
-Felelsz vagy mersz?
-Merek- válaszoltam határozottan.
-Nah azért, egy perc és itt vagyok.- mondtam.
Pauli szemszögéből:
Lucy kiment a konyhába és egy flakon tejszínhabbal tért vissza, és nagyon vidám volt,ez rossz jel gondoltam magamban.
-Harry! Vedd le a felsődet és feküdj a hátadra.- utasította Luu Harryt,aki meg is csinálta. Utána Lucy fúlyatott a fejszínhabbal egy vonalat a Harry hasára,majd rám nézett.-Nah ekkor már gondoltam mit akar.
-Tejszín hab!- kiáltott Niall.
-Hé haver meg ne merd!- szólt rá Harry a kis szöszire, aki minden bizonnyal meg akarta enni.
Nem mondom mind nevetésben törtünk ki, majd Luu odadobta Niallnak a flakont, hogy inkább onnan egyen. 
-Pau! Nyald le! Az egészet! És lentről kezd! Majd a végén csókold meg!
- Lucy ne csináld! Ennyire te sem lehetsz perverz ;P - próbáltam kibújni a feladat alól.
-Csak csináld meg, nincsenek következmények.-erősködött.
-Oké! Megtettem amit Lucy kért  és az a csók istenem de jó volt *_*
Lucy szemszögéből:
Hirtelen apa jelent meg a szobában a pizzákkal.
-Jesszusom itt milyen kupi van.-nézett rémülten.
-Nyugi apa már hívtunk takarítókat.- nyugtatta meg Franco.
-Harry rajtad meg miért nincs póló? - érdeklődött o_O
- Csak felesz vagy merszeztünk.-mondta Aqu.
-Jah értem, én csak a dokumneteimér ugrottam be és már megyek is. Anyátok is csak később jön, majd beszámolót kérünk a tegnapi napról.- kacsintott ránk, majd kilépett a szobából.
-Nah együnk pizzát.- mondta Jess, Niallnak több sem kellett máris hozzálátott, majd mi is követtük a példáját.
*csengettek*
- Megyek kinyitom, biztosan a takarítók jöttek.-monda Zayn majd elindult az ajtó felé.
-Èn megyek napozni. - jelentette ki Aqu. Megyek veled.-mondta Niall. 
-Èn azt hiszem úszom eggyel. Jöttök ti is? -kérdezte Franco.
-Azthiszem én kimegyek sétálni. -jelentettem ki.
-Én megyek veled.-mondta Liam. Bólintottam, majd elindultunk mi is.
Liam szemszögéből:
Már ideje volt, hogy beszéljek Lucyval.
-Emlékszel a tegnapi beszélgetésünkre?- kérdeztem .
-Igen és teljesen megértem. Daniellét szereted, ezzel nincs semmi baj. Nem fogok közétek állni.
-Köszönöm és sajnálom,hogy eddig vártam ezzel, csak amikor megismertelek téged kicsit megzavarodtam.
-Figyu, csak barátok oké? - nyújtott kezet nekem Luu.
-Barátok!-ismételtem meg mosolyogva.
-Szerintem menny és beszéljétek meg a dolgaitokat, hívd át vacsira.-tanácsolta Lucy.
-Okè, egy angyal vagy.- mondtam, majd az arcára nyomtam egy puszit és mentem telefonálni.

2 megjegyzés:

  1. Hello! :)

    Mostanában találtam rá az oldalra és egyszerűen imádom! :D Remélem, hogy lesz majd folytatása, mert már kíváncsian várom a folytatást!!!! ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia :D
    sajnos erre a blogra már nem tudok feljütni, mer valaki feltörte és átírta a jeszót... de csináltam uj blogot, ahol ugyan ez a történet van és már van kövi rész is http://always-and-forever-with-you.blogspot.sk/ :D

    VálaszTörlés