Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 18., szerda

3.fejezet- Buliból lett reszketés *---* By:Nda and Domcsi

Meg is hoztuk a 3.fejezetet, Rémélem tetszik majd. Komikat a szöveg alá pls !!! ;* ♥
A medencét ilyennek képzeljétek :
















3.fejezet- Buliból lett reszketés
Louis szemszöge:
Miután az egész házat felforgattuk Kavin és Zayn miatt, már csak egy hely volt, ahol nem kerestük őket. Gondoltam kicsit megszivatom a többieket szóval bevágtam egy rémült képek.
-        Na akkor már csak egy helyen lehetnek- mondta rémült hangon.
A többiek ijedtem néztek rám, majd nem bírtam tovább és elnevettem magam.
-        Hát a kertben. – Jelentettem ki és közben fuldokoltam a röhögéstől.
-        Ááá.. igaz ott még nem kerestük őket. – Mondta Niall.
-        Látnotok kellett volna az arcotokat. – Mondtam, majd velük együtt kimentem a kertbe.
Lucy szemszöge:
Meg tudnám fojtani Louist nagyon megijedtem, nem tudtam mire számítsak, és aztán kiderül, hogy csak poén hát szép. Na, de most az a legfontosabb, hogy megtaláljuk Zayn, na meg persze Kavint :D
Kikor közeledni kezdtünk a medencékhez hangokat hallottunk egyre hangosabban.
-        Ez,az Kavin ússz-ússz, ússz még. ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ, de ügyes vagy! – Na ezek a mondatok, és ez még semmi mikor odaértünk, megláttunk egy kicsi felfújhatós medencét és ki más ült volna benne mint Zayn, karúszókkal kezén, ez elég durva volt, mivel a víz kb. 20centi magas volt, de mit is várhatnánk Zayntól ;D
-        Na, de haver mit csinálsz te ebben a kis medencébe? – Kérdezte Liam, aki majd meg szakadt a röhögéstől.
-        Gondoltam megtanítom Kavint úszni. – Válaszolta Zayn. Ma erre mind nevetve a földön fetrengtünk.
-        Te dilis vagy.-  Jelentette ki Aqua.
-        Ó, igazán. – Kérdezte Zayn hatalmas vigyorral az arcán. Majd felállt és belerántotta Aquát a vízbe.
-        Hé Zayn lenyúltad a fürdőgatyám? – Kérdezte Lou, mikor meglátta Zaynen a fehér, szürke galamb mintás gatyát.
-        Ő erről nem nyilatkoznék. – Válaszolta Zayn, és bevágott egy nem én voltak kissrácos arcképet. 
Aqua még mindig a vízben volt, és látszólag nagyon bírta. És, hogy ne legyenek egyedül beleugrott Niall is és utána én isLiammal, na ekkor már totálisan teve volt a medence,de ez Harryt és Louist nem zavarta ugrottak ők is, de persze ránk. Mind egyszerre akartunk kiszállni, aminek az eredménye az lett, hogy felfordultunk. A vacsoránál kiderül, anya az egészet felkamerázta az erkélyről. Na ez a videó felkerült a Twittere is, persze Lous és Niall tette fel. Egy csomó rajongó kommentelte, a legtöbb szöveg ennyi volt : Én is lettem volna a csajok helyébe…na és a madár hova tűnt? :SSSS
Sajnos anyának és apának megint el kell menniük, mivel anyának egy divatbemutatót kell zsűrizni és apa elkíséri. 19:00-kor ki is indultak a repülőtérre. Épp hogy elmentek, valaki csengetni kezdett. Aqua nyitott ajtót. Franco volt az, rögtön a nyakába ugrott, majd én is odarohantam és ugyanazt tettem.
-        Hát te meg, hogy kerülsz ide? – Kérdeztem nagy lelkesedéssel.
-        Jöttem meglátogatni a húgaimat. - mondta rám és Aqua-ára mosolyogva.
-        Na és hogy ment a suli leérettségiztél? – Érdeklődött Aqua és közben berántottuk az ajtóból szegény fiút.
-        Hááááááááááát, tudjátok……………….. Persze, hogy igen.
-        Jaj te majom először azt hittem, hogy nemet mondasz. – Mondtam, majd még egyszer megöleltem.
-        Juj ez nagyon jóó, van egy ötletem csináljunk egy kis bulit, mondjuk táncoljunk éjjelig és utána mozizzunk a nappaliba popcorn zaba közben, anyáék, most úgy sincsenek itthon. - Mondta Aqua.
-        Én benne vagyok. – mondta Niall a lépcső tetejéről, majd lejött a srácokkal együtt.
-        Na, hát srácok, ő a bátyánk Franco.
-        Franco, ők Niall, Liam, Harry, Louis,Zayn na meg persze Kavin. – Mutattam be őket egymásnak.
-        Hát sziasztok.- Mondta Franco majd kezet fogott mindegyikőjükkel.
-        Na és mi lesz a bulival? – Kérdezte Lou.
-        Én majd intézem a kaját. – Ajánlotta fel Niall, mosolyogva.
-        Azt inkább ne , mert akkor semmi sem marad. – Mondta Zayn vihogva.
Aqua szemszöge:
Láttam Niallon, hogy elszomorodott, ezért odamentem és megöleltem. Látszott, hogy örült neki. Persze a többiek rögtön elkezdtek huhozni meg minden, de nem igazán zavart minket. Mi Niallal rendeltünk 12 doboz pizzát és Kipattogtattuk 7 sós és 7 édes popcornt. A nappaliban maxra hangosítottuk a zenét és kezdődött is a buli. Vagy 10x lehalgattuk a Taio Cruz – Hangover ft. Flo Rida C. számot, oan édes volt Niall éneklés közben és nem zavarta a szörnyű hangom sem, rajta kívül szinte mással nem is táncoltam csak Zaynel egyszer, aki a buli végén elég totálkáros volt, nem szokott inni és ez most megártott neki.
Niall szemszöge:
Zayn kicsit túlzásba vitte a piát, a táncosbuli végére csont részeg volt. Le akarta smárolni Kavint, de Louis megmentette szegény madarat. Zaynt Liam felvitte a szobájába. Mi pedig mentünk mozizni.
-        Na és mit nézzünk? – Kérdezte Lucy.
-        Ömm valami horrort. – Ajánlotta Harry.
-        Én benne vagyok. – mondtam.
-        Jó , akkor Végállomás 5 vagy Fűrész 6 ?
-         Végállomás 5. –Mondta Liam, aki bejött és leült Lucy mellé, Majd Harry,Louis és Kavin is beugrott  melléjük így totál össze voltak nyomva, de nem zavarta őket.
-        Oké én is arra szavazok. – szólalt meg Luuu.
-        Jó egyetértek. – jelentettem ki.
-        Legyen. – mondta Niall, majd betette a dvd-t.
Niall leült mellém a másik kanapéra, majd elkezdődött a film. A durvább részeknél Lou letakarta a kezével Kavin szemét, ami tök vicces volt, szóval az egészet végignevettük. Kb. a film közepén tarthattunk, mikor zajokra lettünk figyelmesek, a kert felől jöttek. Úgy megijedtünk, hogy még a popcornt is eldobtuk, ami Niallra nem vall. Egyszer csak két árnyék ment el az ablak mellet, kívülről. Gyorsan a konyhába futottunk és előkaptunk pár sodrófát. Bezártunk minden ajtót és ablakot, majd az emeletre siettünk bementünk az én szobámba és csendben a paplan alatt remegtünk. Ekkor valami az eszembe jutott.
-        A hátsó ajtót ki zárta be? – kérdeztem rémülten.
-        O-O valakinek be kell zárnia. – Jelentette ki Liam.
-        Ti vagytok a fiúk, ti mentek. -  Mondtam, felszólítoam.
-        Jó-jó megyek én Harryvel. – Mondta Lou.
Mikor elindultak, úgy döntöttünk mi is megyünk velük, csak Liam és Lucy maradtak. Lassan lelopakodtunk a konyhába, majd Niall elkezdett csokit keresni.
-        Niall, kérlek, nem most akarj enni. Szóltam a kis haspókra.
-        Jó- jó mondta, majd indultunk is tovább.
Mikor a hátsó ajtóhoz értünk az hirtelen kinyílt, és ott állt ………………………………………………..
Lucy szemszöge:
A többiek lementek bezárni az ajtót, mi Liammal fenn maradtunk, és beszélgettünk. Nem tudom mikor történhetett, de mind 2-en elaludtunk egymás mellett az ágyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése