Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 17., kedd

2.fejezet- Új barátok *-* By: Nda and Domcsi


Itt is a 2.fejzet rémélem tetszeni fog *-* :*Amit lehet rakom a 3.-at is ;D




      Liam szemszöge:

  •   Reggel Louis azzal keltett, hogy éjjel érkezett meg a menedzserünk a családjával. Gondoltam gyorsan letusolok, majd üdvözlöm őket. Mivel nem találtam egy normális ruhát sem, elhatároztan, hogy kölcsön kérek Harrytől. Mikor kiléptem a szobámból, hirtelen megpillantottam valakit.

    Lucy szemszöge:



           Éppen kelteni akartam Aquát. Mivel ő nem keltett engem, gondoltam majd én őt. Mikor kiléptem az ajtón, szembe találtam magam egy sráccal, akin csak egy törülköző volt. Rögtön kapcsoltam. Ez az egyik srác a videóból.
    Az arcom teljesen elvörösödött. A srác láthatólag nem volt zavarban. Simán kezet nyújtott nekem:
    -          Szia! Én Liam Payne vagyok. -  Mondta.
    -          Hello. Én Lucy Miller.
    -          Te vagy a menedzserünk lánya?!- Kérdezte huncut vigyorral az arcán.
    -          Igen, én lennék.- Válaszoltam, majd egy kis mosolyt küldtem felé.

    Ekkor hirtelen a folyosóra tévedt még egy srác. A szöszi kékszemű volt az. Ha ezt meglássa Aqua- Gondoltam.
    A szöszke Liam felé fordult:

    -        Hé Liam mit mesztelenkedsz itt?- Mondta, majd beleharapott a szendvicsbe, amit eddig a kezében szorongatott.
    Felé fordultam.
    -        Biztosan te vagy Niall. Én Lucy vagyok.- Nyújtottam felé a kezem.
    -        Szia! Igen Niall Horan vagyok.- Mondta mosolyogva, és rázta meg a kezem barátságosan.
    -        Épp reggelizni indultam. Nem jöttök?- kérdezte Niall.
    -        Nekem előbb még felkellene öltöznöm, később találkozunk- Mondta Liam majd bement a szobájába.
    -        Én viszont mennék. – Mondtam, majd vele együtt elindult lefelé a lépcsőn.
    -        Igazából azt se tudom merre kéne menni. – Szólaltam meg kissé félénk hangon.
    -        Hát én elég jártas vagyok benne. Csak kövess.

    -         Oké.

    Liam szemszöge:

    Elég zavarba ejtő reggel volt. Igazából nem is nagyon tudtam mit mondani. Tetszik ez a lány. Nem kezdett el rögtön visítozni, mint ahogy a legtöbb lány tette volna mikor meglátnak. Biztosan már sok sztárral élt együtt. Gyorsan felkaptam magamra egy fehér rövid ujjút, és fekete csőgatyát. Persze nem azért, mert rajta is ilyen színű ruhák voltak. Ezután átmentem Zayn szobájába, majd egyre hangosabban kezdtem neki énekelni a Lazy Song-ot. Mivel nem ébredt fel rá, elkezdtem ugrálni az ágyán. Erre már felkelt, és hozzám vágta a párnáját.
    -        Te barom miért ébresztettél fel? Én még aludni akarok!- mordult rám.
    -        Már lassan 1 óra lesz!
    -        Najó. Oké.- Mondta majd felkelt, és velem együtt lejött.
    Harry, Louis és Niall már a konyhában voltak, de azt a lányt sehol sem láttam.
    -        Nézzétek! Felkelt a hétalvó!- Jelentette ki Harry.
    -        Nagyon vicces!- Mondta Zayn.

    -        Megyek szívok egy kis friss levegőt.- Jelentettem ki, majd az istálló felé vettem az irányt.
    Nagy meglepetésemre egy felém száguldó ló jelent meg. Kábé 1 méter távolságra volt tőlem a ló, mikor hirtelen megállt. Én a földre estem.
    -        Nagyon sajnálom! Jól vagy?- Kérdezte ugyanaz a hang.

    -        Igen, jól vagyok.

    Lucy szemszöge:

    Nem hiszem el, hogy majdnem elütöttem valakit lóval- Duzzogtam magamban, majd leszálltam a lóról.
    -        ÁÁ.. a törülközős srác.- Mosolyodtam el, majd felsegítettem a földről.
    -        Inkább Liam ha lehetne.- Mosolygott rám vissza.

    Aqua szemszöge:


    -        Fura, hogy Lucy ma nem keltett, mindig ő szokott ha hamarabb kel mint én. Gondoltam lemegyek a konyhába, megreggelizni, de nem tudtam merre induljak.. Egy óriási Hangteremben találtam magam, majd elkezdtem sétálni az ellentétes irányban. A ház hatalmas, de rábukkantam a konyhára. És kit láttak szemeim! Ott volt a kis szöszi kékszemű.
    A hűtőnél állt az egyik kezében egy kis gyümölcstortával, a másikban pedig tejszínhab volt. Biztosan azon filózott rá tegye-e. Ekkor gondoltam adok neki egy tanácsot:
    -        Szerintem mogyorókrémmel jobb lenne.- Mondtam az ajtóból, ekkor felém fordult.
    -        Szia.- Mondta, és látszott rajta, hogy zavarban van.
    -        Szia. Én Aqua Collins vagyok, te pedig biztosan Niall Horan.

    -         Igen ezt eltaláltad. - Mosolyodott rám.
    Odamentem mellé, levettem a polcról a mogyorókrémet, és rákentem a tortára. Niall szaglászni kezdte, erre az arcába nyomtam a tortát, majd nevettem. Ő is elkezdett nevetni, majd az arcáról egy darabot leszedett és lenyalta az ujjáról.
    -        Igazad volt, ez tényleg finomabb így!- Mondta, majd mindketten nevetésben törtünk ki.

    -        De ezt nem hagyom ennyiben. -Folytatta.

    Niall szemszöge:

    -        Gondoltam bosszút állok a kis tortás akcióért, ezért megfogtam a tejszínhabot, és elkezdtem fújni rá. Erre Aqua is elkapott a pultról egy tejszínhabos flakont, és ugyanezt tette. A konyha már csupa tejszínhab volt, minket is beleértve.
    -        Tudod, klassz csaj vagy.-Mondtam.
    -         Kössz, te sem vagy egy beképzelt sztár.

    -        Ezt most bóknak vegyem?- Kérdeztem huncut mosollyal.
    Erre csak még egy kis tejszínhabot fújt az arcomra, majd elkezdett nevetni.

    Lucy szemszöge:

    -        Már éppen befelé tartottunk, mikor a konyhából kiszűrődő zajokra lettünk figyelmesek.  Mikor beléptünk a konyhába, két tejszínhabba áztatott majmot találtunk. Az egyik Aqua volt, a másik a szeméből ítélve Niall.
    -        Jól elvagytok?- Kérdezte Liam nevetve. - És te ki vagy?- Kérdezte Aqua felé fordulva.
    -        Ő a legjobb barátnőm, aki mindenesetre a húgom is, Aqua Collins.- Mondtam.
    -        Szia, én Liam vagyok.
    -        Hello. Mondta Aqua, majd felült a bárpultra és egy almát kezdett el enni.
    -        Ám, hogy is keletkezett ez a nagy felfordulás?- kíváncsiskodtam.
    -        Hát Lucy a barátnőd az arcomba nyomta a tortát.
    -        Na nem… nem viszem el a balhét egyedül. A tejszínhabos dolgot ő kezdte és ismersz nem hagyhattam annyiban. –Mondta Aqua mosolyogva.
    -        Jah az igaz. Felkaptam a pulton heverő tejszínhabos flakont, majd Liamra spricceltem, erre ő kikapta Niall kezéből a flakont, és tovább folytatódott a habháború. Immár 4en úsztunk a habba. Ekkor Niall szólalt meg.
    -        Hé skacok az enyém kifogyott mondta, majd spriccelni próbált vele, de tényleg nem ment.
    -        Niall próbálgasd még. – mondta Liam.
    Niall maga felé fordította és csodák csodájára működött, na, de persze az összes az arcára ment. Mind a négyen nevetésben törtünk ki. Egyszer csak betoppant apa a házvezetővel.
    -        Na, de gyerekek ti meg mit csináltatok? – kérdezte apa, aki már könnyezett a nevetéstől.
    Mindenki egyszerre elkezdett beszélni.
    -        Egyszerre csak egy kérlek. – mondta John.
    -        Mi csak habos tortát akartunk csinálni. – szólalt meg végül Aqua.
    -        Oké, oké, de legközelebb szóljatok nekem is. Kacsintott ránk apa, majd tovább mentek.
    De az ajtóból még visszaszólt.
    -        Itt azért rakjatok rendet, mielőtt Cara meglátja, ja és örülök, hogy így összebarátkoztatok.
    Mikor már kezdtünk takarítani, amit persze Niall leginkább a szájával végzett, bejött Louis és Harry. Louis Kavint a mű galambját tartotta a kezében.
    -        Gyerekek ilyenből kihagyni minket….- szólalt meg Lou majd megsimogatta Kavint.
    -        Hát későn jöttetek, most takarítani kell, deeeee.- Mondta Niall majd felvett a pultról, egy tenyérnyi habot, majd Louis-ra és Kavinre kente.
    -        Hé haver engem összehabolhatsz, de a madaram tabu vili. – Dünnyögte Louis, majd Niall fejére öntötte a már összegyűjtött, immár folyékonnyá vált habot.
    Minden teljesen ragadt főképp Niall és Louis. Én pedig Harryt vettem célba, hogy ő se maradjon ki semmiből, mikor Aqua majdnem elcsúszott a talajon, de szerencsére ott volt Niall, aki elkapta. Mind elkezdtünk tapsolni, mire a kis szöszi és Aqu feje paprika vörös lett.
    -        Na, de hol van Zayn ? – kérdezte Liam.
    -        Nem tudom, de Kavin hova tűnt?- kérdezett vissza Lou.
    -        Akkor szerintem előbb kerítsük elő őket és aztán takarítunk. – Ajánlottam fel. Na persze a többiek rögtön beleegyeztek. Először végigjártuk az egész házat - az összes szobát, termet, de sehol sem voltak, még az ágyak alatt sem.
    -        Na akkor már csak egy helyen lehetnek- mondta Louis rémült hangon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése