Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 19., csütörtök

4.fejezet- Spongyaboy *-* By:Nda and Domcsi ;DDD


Na itt a 4.fejezet ;PPP :** ♥

4.fejezet- Spongyaboy *-*
Aqua szemszöge:
Mikor kinyílt az ajtó, mind sikítani kezdtünk, már csaptunk volna a sodrófával, mikor megláttuk, hogy ki is áll ott. Zayn volt az egy Louis-os életnagyságú kartonfigurával. Na, ezen nagyon meglepődtünk.
-        Zayn te mit csinálsz itt? – Kérdezte Harry dühös hangon.
-        Én csak megmentettem Louist, Spongyabob és Patrik el akarták rabolni. –Válaszolta, még mindig a piás hangját.
-        Na de Zayn , Spongyabob és Patrik nem létezik.- mondtam nevetve.
-        De én láttam őket. – hisztizett Zayn.
-        Ha te mondod haver, na de gyere, beviszlek a szobádba.- Jelentette ki Lou és már mentünk is felfelé a lépcsőn.
Lucy szemszöge:
Nagy sikítozásra riadtunk fel Liammal. Azonnal kiugrottunk az ágyból, az ajtóhoz rohantunk. Készenlétbe helyeztük a sodrófákat, és csendben vártunk. Lépteket hallottunk a folyosón, majd egy ismerős hangot, Zayn hangját. Kiléptünk a folyosóra, mindenki ott volt, Zayn egy Louis-os kartonfigurát szorongatott.
-        Had mutassam be a mi kis betörőinket. – Szólalt meg Niall nevetve.
-        Na ne! Zayn. Uhhhhh ha kijózanodsz kinyírlak. – Jelentettem ki, majd nem bírtam nem nevetni. Liam is így tett.
-        Na gyerekek, én azt hiszem  beviszem spongyabobot a szobájába és ott is maradok, hogy ne csinálhasson több ilyet. –Gyerünk Kavin ma mi vagyunk az éjjeliőrök. – Mondta Lou, majd megpöckölte Kavin csőrét, és már indultak is be a szobába.
-        Na most már ehetek? – kérdezte Niall Aquát kiskutya szemekkel.
-        Jaj te kis éhenkórász, gyere csinálunk valami kaját. - mondta Aqu majd megfogta Niall kezét és rohantak is le a konyhába.
-        Mi Limmal még bementünk a szobámba.
-        Ki gondolta volna, hogy Zayn az….- mondta Liam és rám molyodott.
-        Ja. – mosolyogtam vissza rá.
-        Látnod kellett volna az arcodat, amikor megláttad az árnyékukat. – Mondta Liam majd elkezdett nevetni.
-        Ách tényleg……. Mondtam miközben nekivágtam egy díszpárnát.
-        Oké te akartad. – szólt vissza majd elkezdett csikizni és párnákkal dobálni. Én is dobtam még rá párat, de nem tudtam a csiklandozás ellen mit tenni. Gyorsan felszaladtam az ágyra, de ő is ezt tette.
-        Nah látom csikis vagy.- mondta, miközben elkezdett még jobban csiklandozni, nem tudtam kimászni a kezei közül szóval…
-        Jó-jó megadom magam, csak hagyd abba. – jelentettem ki. Ő le is állt. Az arcunk kb 2-3 centire volt egymástól. Éreztem a mentolos leheletét és a parfümje illatát.
Liam szemszöge:
Ez a csaj megőrjít, most is itt vagyunk pár centire egymástól és alig tudom türtőztetni magam, hogy meg ne csókoljam. Annyira gyönyörű szemei vannak és a mosolya.
Lucy szemszöge:
Bírom ez a srácot, mert nem az a hú én sztár vagyok féle, hanem tök normális.
Liam szemszöge:
-        Ömm, megyek megnézem Zynt, holnap látjuk egymást, jó éjt. – Nyögtem ki, majd adtam egy puszit a homlokára.
-        Neked is!- mondta lucy, majd bebúj a paplam alá.
Niall szemszöge :
 Ez a csaj mindent mogyorókrémmel eszik. – mosolyodtam el.
-        Te meg min mosolyogsz? –kérdezte nagy vigyorral.
-        Tiszta maszat az arcod. – mondtam, majd közelebb léptem hozzá, letöröltem és mélyen a szemembe néztem, és megcsókoltam.
Aqua szemszöge:
El sem hiszem, Niall Horan megcsókolt engem.........… ách *-*. Istenem, de jól csókol. – gondoltam magamban.
Niall szemszöge:
-        Ömm sajnálom, nem tudom mi üthetett belém. – Nyögtem ki, majd valami belém folytotta a szót, Aqua ajka volta az, el sem hiszem, hogy visszacsókolt, biztosan sok sztár barátja volt már. Már vagy 2perce smároltunk, mikor betoppant Harry.
-        Hé skacok én…..- Harry nagyra tátott szájjal nézett minket.- én inkább nem is zavarok. – mondta, majd megfordult és kilépett a konyhából.
Harry szemszöge:
Ezt azonnal el kell újságolnom Liamnek és Lucynak. – gondoltam.
Mikor Lucy szobájának ajtaja elé értem, akkor jött ki Liam, így mind kettőjüknek el tudtam mondani a hírt.
-        Nem találjátok ki mit láttam az előbb.- mondtam lihegve.
-        Mégis mit? – kérdezték egyszerre.
-        A konyhában Niallt és Aquat szenvedélyesen csókolódzni. – válaszoltam nagy vigyorral.
-        Juj, na végre, már ideje volt. – jelentette ki egy nagy mosoly kíséretében.
-        Várj te tudtál róla? – kérdezte Liam Luu-t.
-        Csak a vak nem lássa, hogy azok ketten, hogy néznek egymásra. – válaszolta.
-        Ja, úgy mint ti Liammal igaz? – kérdeztem mosolyogva.
Lucy szemszöge :
Na jó, Harry kérdése meglepett. A fejem teljesen bevörösödött, ahogy Liamé is. Szóval inkább tereltem a témát.
-        Inkább mennyünk le és nézzük meg őket. – jelentettem ki, majd elindultam. Liam és Harry követtek. Mikor leértünk a konyhába ott is volt a két szerelmes majom*-*
-        Juj, annyira édesek vagytok együtt. – mondtam csillogó szemekkel.
-        Jaj Luuu köszönjük. – Aqua odajött hozzám és megölelt.
-        Már csak egy valakinek kéne észhez térnie és megszereznie azt, akit szeret. – mondta Harry, majd Liamra és utána rám nézett.
Niall szemszöge:
Láttam, hogy az a helyzet, amit Harry csinált nagyon ciki volt Liamnak és Luu-nak szóval gondoltam terelem a témát.
Gümimacit valaki? – kérdeztem vigyorogva.
Persze mindenki elkezdett nevetni és így jól is telt az este. Aztán jött egy újabb rejtély.
Na de látta valaki Francót? – Kérdezte Lucy.
Jesszusom , amikor jött az árnyék ő a hangterembe ment elbújni, biztosan még ott van és azt hiszi hogy meghaltunk. – Mondta nevetve Harry.
Hát akkor ideje szólni neki……- mondta Aqu, de a szavába vágtam :  vagy hagyhatnánk, hogy reggelig ott legyen, majd felkameráznánk, hogy- hogy vágjuk átt.
-        Én benne vagyok. – modta Lucy.
-        Oké csináljuk. – jelentette ki Liam. Minden szobában elhelyeztünk egy kamerát, majd beöltöztünk szelemnek és akcióba léptünk, persze ebben már Louis is segített. Mikor Franco meglátott minket, elkezdett futni, majd igy kergetőztünk az egész házban, hajnali 3 lehetett, mikor Cara-ék váratlanul hazajöttek és az egészet látták, és összefogtak ellenünk, szóval a végén mi lettünk csőbe húzva, de ettől eltekintve jó kis buli volt. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése