Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 20., péntek

5. fejezet- Irány a pláza! :D By: Nda and Domcsi ;D


Meghoztuk az 5. fejezetet! Jó olvasást!



Aqua szemszöge:


Délután fél 2 kor keltem. Miután nagynehezen kimásztam az ágyból, lementem a konyhába, mert hallottam hogy valaki van lent. Mikor lementem, negy nagy meglepetésemre Niall volt ott.
- Te mikor keltél?- Kérdeztem tőle még kicsit álmosan.
Odajött hozzám és megcsókolt.
- Nekedis jó reggelt!- Ekkor belépett John, és kicsivel utána Franco.
- Nem korai még csókolózni?- Mondta John miután meglátott minket.
- Mimindenről maradtam le.- Jelentette ki Franco.- Vigyázz rá, mert ha megbántod megöllek.
- Meglesz.- Válaszolta mosolyogva Niall.
Lassan a többiek is leszivárogtak, és a nappaliba mentünk John után, aki beindította a DVDlejátszót.
- Ilyeneket néztek míg nem vagyunk itthon?- Kérdezte és leült Franco mellé a díványra.- Mondjuk annyira nemis rossz.
- Na akkor ma pláza Lucy?- fordultam felé.
- Igeeen!
- Elkísértek srácok?- Kérdeztem.
- Persze.- Mondta Harry.
- Rossz döntés!- Mondta John, mire a srácok összenéztek.
Ekkor megjelent Zayn. Épp lefelé tartott a lépcsőn.
- Ácch hogy gáj a fejem!! Valaki megdobhatna egy Aspirinnal.
- Na felkelt a Spongyaboy?- Mondta Lucy. Zayn persze nemértette.
Előszedtük a tegnap esti képeket, megmutattuk Zaynnek mi mindent csinált.
- Neee. Az énvagyok??
- Igen!- Mondták a srácok már sokadszor..
- Na Lucy gyere készülődni, hogy aztán mehessünk!- Mondtam közben felfelé húztam.
- Megyek.- Mondta és feljött velem.


Harry szemszöge:


- Hová mennek?- Tudakolta Zayn.
- Megyünk.. és plázába.- Feleltem.
- Ahha.
- na akkor mi is készülődjünk el.- Mondta liam és felfelé vedte az irányt.


Lucy szemszöge:


Mikor minden ekészültünk gyalog elindultunk. Aquának még nincs bankártyája mivel még nem töltötte be a 18-at így mindig közösen használjuk az enyémet.
A plázában sorban, szinte minden boltba bementünk. Az első egy ruhaüzlet volt, felpróbáltunk egy csomó ruhát, és ami tetszett azt megvettük. A srácok véleményét is kikértük sokszor. Itt vettünk egy sapkát Harrynek:


A következő megállónk is egy ruhabolt volt. Ittis jópár ruhát megpróbáltunk.Volt egy ruha amit méregetett Niall a szemével:




 Aqua azértis felpróbálta.
- Na milyen?- Kérdezte
- Nagyon szép.- Mondta rögtön Niall.
- Csini vagy hugi!- Mondtam.
- Akkor eztis elvisszük.- Mondta mosolyogva, majd visszament az öltözőfülkébe.
Itt még kinéztünk Zaynnek egy felsőt:


Megis vettük neki, és rögtön oda is adtuk.
- Kössz srácok. Viccesek vagytok.- Mondta kicsit fintorogva.
A srácok kezében volt már jónéhány táska. De még a kövi megállónk is ruhabolt volt. Itt Aqua vett Niallnak egy felsőt:


Amikor odaadta neki a srácok elkezdtek nevetni.
- Ez találó!
- Majd gyakran hord!
Az egyik boltban Louis kapott egy bohócsapkát:


Kevin pedig kapott egy mini sálat, sapkát és.... csőrmelegítőt!
Liamnek egy Ray Ban napszemcsit vettünk:


Még páár üzletbe bementünk. A srácok kezei már televoltak.


Liam szemszöge:


A lányok épp bennvoltak egy cipőboltban. Mi kinn vártunk.
- Mi lenne ha meghívnánk a lányokat kajálni?- Kérdezte Niall.
- A lányokat, avgy magadat akarod meghívni?- Kérdeztem.
- Mindkettőt!
Így miután Aqu és Luu kijöttek elmentünk hamburgerezni.. Cak Loui nem ette meg az egész kajáját.
- Azt még megeszed?- Kérdezte Niall Luist. Mindenki elkezdett nevetni.
- Nem.. edd csak meg.- Válaszolta Lou.
Niallnak nemis kellett több..
- Sokat fog majd kellened rá főzni!- Mondta Aquának Harry. Aqua először kicsit értetlen arckifejezéssel nézett vissza rá, majd szerintem kapcsolt mert Niallra nézett...


Aqua szemszöge:


Eldöntöttük, hogy elmegyünk mégvattacukrot enni. Én egyet ettem Niallal. A többieknek külön volt, de elfogyott a vattacukor, így Liamnak és Lusynak is közös jutott. Még ettünk közben beszélgettünk. Niallnak már az orra is vattacukros volt nembeszélve az arcáról. Elővettem egy papírzsebkendőt és elkezdtem letörölni az arcát, erre a zsebkendő az arcához ragadt mikor elengedtem. A szám elé kaptam a kezem és nevettem, majd velem mindenki.
- Te malac miért nem tudsz rendesen enni?- Mondtam
- Nemis vagyok malac!- Mondta és bevágott egy kisgyerekes, durcás pofát.
Lucyt és Liamat látszólag nem zavarta, hogy egy vattacukrot esznek, aranyosan néztek ki.
Mikor mindenki elfogyasztotta a vattacukrát elindultunk ki a plázából.
Amikor kiléptünk 3 One Direction rajongóval találtuk magunkat szembe a pólójuk alapján. A lányok rögtön végigmértek minket féltékeny és megvető pillantásokkal.
- Ők a barátnőitek?- Kérdezte az egyik gúnyosan.- Jobbakat nemtaláltatok?
- Még te beszélsz?- Vágott vissza Liam. Gondolom jobb hirtelen nem jutott az eszébe. A 3 lány erre meglepődött.
Niall odajött hozzám és átkarolta a vállam. Liam ugyanígy tett Lucyval majd továbbmendtünk. Ahogy elnéztem Lucyt nemigen értette a helyzetet.
Mikor megérkeztünk a fiúk letették a pakkokat. John kijött az előszobába.
- Na milyen volt?- Kérdezte.
- Vicces!- Mondta Louis. John ezen a válaszon meglepődött.
A srácok megmutatták a cuccokat amiket vettünk nekik. Amikor Niall volt a soron John mosolygott.
- Jó választás volt!- Nézett rám és Lucyra.- Na és srácok kicsit pihenjetek aztán irány a zeneterem!
Míg a fiúk "gyakoroltak", mi Lucyval kipakoltuk az uj cuccainkat és elraktuk őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése