Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 17., kedd

1.fejezet -Út egy új élet felé... By: Nda and Domcsi *-*

Nah meg is hoztam az első fejezetet és már a 2.-en is rajta vagyunk Domcsival remélem tetszeni fog.. *-* ♥




            






Lucy szemszöge:

Reggel 6-kor apukám keltett, majd az ágyba hozta nekem a reggelit, már idejét sem tudom mikor keltett így utoljára, de már nagyon hiányzott. Vagy egy órán át beszélgettünk arról, hogy milyen fontos neki ez a munka, és szeretné, ha minden simán menne. Megígértem neki, hogy nem lesz velem semmi zűr. Már belenyugodtam a dologba, bár még így is nehéz 18 év után elhagyni New Yorkot még ha csak 2évre is. Mesélt nekem a bandáról, akiknek a menedzserük lesz. Majd megcsörrent a telefonja és el kellett mennie, de hát ez a munkájával jár…sajnos.
John szemszöge:
Reggel gondoltam kedveskedem a lányomnak és ágyba viszem neki a reggelit, tudom mostanság elég bánatos, és van is rá oka, de remélem Hollywoodban is megtalálja majd a helyét és összebarátkozik a fiukkal.
Miután apa kiment vettem egy forró fürdőt kb. fél óráig ki sem szálltam, majd fogat mostam, megszárítottam a hajam, felvettem egy buggyos fehér felsőt fekete csőgatyával, begöndörítettem hosszú barna hajam és feldobtam egy alap sminket. Már 9óra volt, ezért gondoltam ideje felébresztenek Aqua-t. Bementem a szobájába, kihúztam a függönyöket, hogy napfénnyel töltődjön fel a szoba.
-Aqua ideje felkelni, hasadra süt a nap!
Mivel meg sem moccant, elkezdtem ugrálni az ágyon, és ekkor hirtelen felkapta a fejét.
- Jaj, miért ébresztettél fel olyan szép álmom volt.- Aqua ásított egyet, utána kimászott az ágyból és a fürdőszobába vette az irányt.
- Na és mit álmodtál?
- Hogy a tengerparton sétálok naplementében és göndör hajú sráccal, annyira aranyos volt.
- Hát viszont ez itt a valóság, szóval gyorsan készülődj el és irány a pláza kell vennünk néhány ruhát, meg bikinit.
- Már el is felejtettem ma megyünk Hollywoodba azért remélem tényleg olyan jó hely, mint a filmekben. És tudod már ki az a banda, akikkel együtt fogunt lakni?
- Valami One Direction, de majd ma megismerjük őket. - Nem igazán örülök a ténynek, hogy ismeretlenekkel fogok egy házban élni, de kitudja, lehet jó fejek.
- Oké de csekkoljuk meg őket a neten. - Akaratoskodott Aqua.
-  Jó.
Mind ketten leültünk a géphez, majd beírtam a keresett bandát. Rögtön rá is kattintottam az első számra amit kiadott a youtube.
- Hű hát egész jól nyomják. - Aqua rögtön felfigyelt a zenére, és látszott rajta, hogy elnyerte a tetszését.
- Szerintem is elég jók, kihitte volna!- Dünnyögtem.
-  Ja és az a szöszi tök helyes. - Aqua szemei felcsillantak amint meglátta a képernyőn az egyik srácot.
- Hát igazán szép kék szemei vannak, de a külső nem minden. Szerintem indulnunk kéne. Én most megyek és el kérem apától a kocsit te addig öltözz fel.
- Jó.


Aqua szemszöge:

Már alig várom a mai utat. Nagyon kíváncsi vagyok a srácokra főleg arra a kis szöszi kékszeműre. Gyorsan összekaptam magam, copfba kötöttem a hajam, felkaptam egy amerikai zászló mintájú felsőt fehér rövidgatyával, feldobtam egy kis sminket, megfogtam a telefonomat és már indultam is lefelé a lépcsőn. Mikor leértem a kocsi már készen állt, bementem a konyhába mindenkinek jó reggel kívántam, majd elvettem egy almát az asztalról és már indultam is kifelé. Hihetetlen, hogy ez a csaj milyen ma, habár érthető, hiszen ma rengeteg dolgunk lesz és kevés az idő, 20:00-ra a reptéren kell lenünk.

Lucy szemszöge:

Lehet kicsit túlparázok mindent, de nagyon izgulok…. :S
- Sajnálom, hogy kicsit ideges vagyok ma, de tudod, nagyon félek a repüléstől és hát 5órán át egy repülőben gubbasztani.
- Tudom, nyugi semmi baj nem lesz, csak lazíts.
- Oké, na szóval mennyi időnk is van vásárlásra? -Kérdeztem óriási mosollyal az arcomon, bár még mindig nagyon ideges voltam. Aqua mindig megnyugtatóan hat rám.
- Még be is kell csomagolnunk meg elköszönni a többiektől, de pár óra belefér.
- Jó, és mi lenne, ha felhívnánk őket és es elmennénk mozizni vásárlás után?
- Szerintem király ötlet már hívom is őket.


Aqua szemszöge:

Gyorsan előkaptam a telóm és már hívtam is a csajokat, ách de imádom a konferencia beszélgetéseket :S
-  Sajna Sami nem tud jönni mert, Paris-ba mentek nyaralni, de puszil.
-  Ó, kár, de mi van Jessel és Paulival?
- Ők jönnek, 3kor találkozunk velük a mozinál, ott majd eldöntjük, hogy mit nézzünk.
- Oké, jó, na de meg is érkeztünk, úgy látom nincsenek sokan, mivel a parkoló félig üres.
- Aha, de ez még kapóra is jön, ám hány óra is van?
-  Fél egy lesz, szóval van még bőven időnk. – mondta Lucy.
- Az jó na de nyomás..... Vásárlásra fel!!! –Az arcomon egy hatalmas giga-mega mosoly jelent meg, ahogy Lucynak is, gyorsan kipattantunk az autóból és célba vettük az áruházat.
 Először a New York-erbe mentünk ott felpróbáltunk egy csomó ruhát, kalapot, napszemüveget és vicces képeket csináltunk, hú hát el tudom képzelni milyen lehetett az eladók feje, na, de a fő az volt, hogy mi elvoltunk. Utána még végigcsináltuk ezt pár üzletben, majd elmentünk jégkásázni és hát a rádióban mi más szólt volna mint a One direction- I want. Persze mind ketten elkezdtük énekelni a fülbemászó sorokat az üzlet közepén, észre sem vettük, hogy mindenki minket bámul. Csak akkor vettük észre mikor a dal végeztével elkezdett tapsolni, a fejünk teljesen bevörösödött. Ekkor szerencsére megcsörrent a telefonom Jess volt az.
- Máris megyünk!- szóltam bele,majd letettem a telefont.
- Jess-ék már a mozinál vannak.
-Jó akkor mennyünk mi is.
Felvettük a földről a hatalmas ruha pakkokat, majd kiindultunk az ajtón, csak oldalazva fértünk ki.
- Luuu biztos szükség van ennyi ruhára?
- Hát ahogy egy filmben halottam : Inkább legyen és ne keljen, mint, hogy ne legyen és kelljen.
- Oké, de leszakad a kezem.-  Hidd el az enyém is.
Bevittük a ruhákat a kocsiba, majd visszamentünk a plázába és bementünk a mozi szektorba. A lányok már ott vártak mindet az ajtónál.
- Sziasztok!–mondtuk egyszerre mind a négyen.
-  Na és választottatok már valamit?- kérdezte Lucy.
- Van itt két film: A titánok harca vagy a Randiztam egy sztárral?
- Én a Randiztam egy sztárral-ra szavazok. - jelentettem ki magabiztosan.
-  Ömm hát én is. - szólalt meg Paulina.
-  Oké akkor én is. - mondta Jess.
-  Jó akkor eldőlt.
-  Megyek és megveszem a jegyeket. – mondta Luuu és már ment is.
A film alatt nem sokat beszéltünk, csak a végén mondták a csajok, hogy Lucyval milyen szerencsések vagyunk, hogy nekünk is összejöhet egy sztár randi. Ez kissé elgondolkoztatott, nem szívesen randiznék sztárral, ha előtte átkélne élnem azt, mint amit a filmbeli Jessnek. De aztán eszembe jutott az a szőke srác, na vele talán randiznák. :S  Sőőt…
-  Annyira aranyos az a srác.
- Aqua milyen srácról beszélsz? – kérdezte Jess nagyra kerekedett szemekkel.
- Ó hát biztosan a kis szöszi kékszeműről nem de?
Azt sem tudtam mit mondjak, teljesen lefagytam, nem akartam én azt hangosan mondani, de most mát mindegy volt. Nem mondtam semmit csak elmosolyodtam, majd tovább sétáltam a többiek előtt.
Na és most hova megyünk? – érdeklődött Pauli.
- Nekünk már ideje lenne hazaindulnunk, de van egy ötletem: Mennyünk hozzánk és miközben mi Aquaval pakolunk, karaokézhatnánk. -  Ajánlotta fel Lucy.
-  Én benne vagyok. – szóltam hátra.
- Szerintem mi is benne vagyunk.
-  Akkor mennyünk.


Lucy szemszöge:

Mikor hazaértünk anya és apa bőröndjei már a földszinten voltak.
-  Megjöttünk!- Odamentem anyához és egy puszit nyomtam az arcára.
- Sziasztok.
- Jó napot!- köszönt egyszerre a két lány.
- Na és mi a terv? – kérdezte anya egy kis mosoly kíséretében.
- Hát arra gondoltunk, hogy karaokézunk, közben pedig eldöntsük, milyen ruhákat vigyünk magunkkal.
- Jó ötlet. – mondta apa, miközben becipelte a kocsiból a pakkjainkat.
- Hú ti aztán jó sokat vásároltatok.
-  Tudod anya: inkább legyek és ne kelljen, mind, hogy ne legyen és kelljen.
- Okos.. ezt én is bevetem néhányszor apádnál. - kacsintott ránk, anya, mire mi mind elkezdtünk nevetni vele együtt.
-  Na jó, mennyetek szórakozzatok jól!-  Nem is kellett nekünk több, rohantunk is fel a lépcsőn egyenesen a szobánkba a pakkokkal együtt. A délután nagyon jól telt, 40X elénekeltük a One Direction- What makes you beautiful-t. Persze csakis Aqua kedvéért, aki megtudta, hogy az ő kis szösziét Niall Horan-nak hívják. Azóta mi csak Niallitának vagy szösszentyűnek hívjuk, amin Aqua, nem hogy megsértődött, hanem még a facebook nevét is átírta Aqua Szoszentyű Colinsra.  De hát ki hibáztatná ezért. :D Divatbemutatót is csináltunk, lehet kicsit ovisan hangzik, de 2év múlva már nem tehetjük majd meg szóval most vagy soha. Sajnos a csajoknak 18:00-kor haza kellett indulniuk, könnyes búcsút vettünk egymástól, de letettünk egy esküt, hogy nem feledjük el egymást és mindennap Skype-zunk vagy chatelünk.
Cara szemszöge:
A csajok nagyon jól érezték magukat ezt a szobából kiszűrődő hangokból ítélve. Már látom rajtuk, hogy várják a mai utat, de nehéz lesz itt hagyni mindent. Míg távol leszünk Julce a házvezető fog ügyelni a házra.
-  Lányok már 18:26 Ideje öltözködni és lejönni, megvacsorázni.
-  Anya szerinted mit vegyek fel a repülőútra?- kérdezte Lucy tanácstalan tekintettel.
- Valami kényelmeset, amiben aludni is tudsz. – Tanácsoltam neki.
- Rendben.
Lucy felment a szobájába, majd kb 15 perc múlva leérkezett egy fekete cicanadrágban, fehér felsővel, amin az a felirat állt: Wild Child, és egy szintén fekete melegítő felsőben. Nemsokára Aqua is leérkezett Rajta szintén ilyen ruhák voltak, csak a színek voltak kicserélve. A vacsora alatt csak anya és apa beszélgettek, mi Aquaval csendben hallgattuk végig a kis előadást. A vacsora után apa bepakolt az autónkba, mi még egyszer bementünk a szobánkba, és elkezdtünk párnacsatázni. Anya bejött.
- Lányok indulni kéne!- Mikor meglátott minket, elkerekedett a szeme.
- Ugye nem ilyen kócosan akartok jönni a repülőtérre?
- Na, gyertek ide- mondta, majd mindend kettőnknek kifésülte a haját, és orosz fonást csinált nekünk.
- Ezután már igazán indulnunk kellet, a gépünk 30 perc múlva indult. Gyorsan beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk egy új élet kezdete felé.
A reptéren rengeteg ember volt. Anyáék intézkedtek, mi csak követtük őket mindenhová. "A Hollywoodi repülőgép 10 perc múlva felszáll"- Hallatszott. Miután felszálltunk a repülőgépre Aquaval egymás mellett ültünk. Tudta, hogy nem bírom a repülést, azt mondta majd odaadja az MP4-esét…….
-  Aqua akkor odaadod az MPdet?
- Persze!- Mondta, majd átnyújtotta nekem.
A repülőút 6 órás volt. A fülhallgató egész úton a fülemben volt, amin Aquanak köszönhetően csak annak a bandának a számai voltak, így akaratlanul is a fejembe vésődött a dalszövegek nagy része.
A rázósabb részeknél Aqu végig fogta a kezemet. Végre bemondták, hogy hamarosan leszállunk, nagy kő esett le a szívemről. Mikor a gépünk leszállt, hajnali 2 óra volt. Fogtunk egy taxit, és egy hatalmas házhoz mentünk, amit persze nem láttam rendesen így sötétben. Az ottani házvezető megmutatta a szobáinkat. Fura lesz, hogy mostantól nem egy szobában lakni Aquával. Hiányozni fog, amikor álmában beszél, és a kora reggeli haj szárító zörejei.
- Feküdjetek le, majd holnap kipakolunk. - Mondta apa.
Nekem nem is kellett több, már be is zuhantam az ágyba és szinte azonnal elaludtam. Szerintem pont így volt Aquával is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése