Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 25., szerda

8. fejezet- Készülődés Aqua szülinapjára :D By: Nda and Domcsi

És kicsit késve de kész a 8. fejezet! 
(Aqua tortája ez lesz)

Lucy szemszöge:

Kimentünk a sátorból, majd kivettem a hűtőtáskából 2 szendvicset.
- Szóval nem beszéltél vele? Miért nem?
megint elkezdtem könnyezni. Aqua megölelt én pedig a vállára tettem a fejem.
- Hallottam, ahogy valakivel telefonom beszél, hogy " Te is hiányzol, szeretlek puszi."
- Jaj te! És megkérdezted kivel beszélgetett?
- Nem.
- Nem igaz, hogy én vagyok a fiatalabb, mégis jobban értek a srácokhoz! Kérdezd meg tőle!
- De félek.
- Mégis mitől?
Nem válaszoltam.
- Menj, kérdezd meg.- Mondta Aqu és elengedett.
- Jó.- Mondtam és elindultam abba az irányba ahol hallottam őt.
- Liam!- Mondtam.
- Itt vagyok.
- Szia!
- Szia. Hogy aludtál?
- Úgy, ahogy campingezésen lehet.- Mondtam.- De.. kivel beszélgettél reggel telefonon?
- Miért kérded?
- Csak úgy..
- Az anyukámmal.
Amint kimondta legszívesebben belevertem volna  a fejem az egyik fába.
- Aha, jó.
~Akkora idióta vagyok!~ Gondoltam.
- A többiek már felkeltek?- Kérdezte és nemigen akart közelebb jönni hozzám eddig.
- Amikor eljöttem még csak Aqua volt fenn.

Aqua szemszöge:

A tüzön sütöttem magamnak szalonnát reggelire, mikor hallottam, hogy még valaki felkelt. Benéztem a sátorba, és láttam hogy Louis megint úgy csinál Kavinnel mintha ugatna Zaynra. Zayn hirtelen felkapta a fejét, majd rákiabált Louira.
- Álj le haver! Aludni akarok!
Ezután Lou úgy csinált, mintha Kavin szomorú lenne. Ekkor már a többiek is felkeltek. 
- Egyszer úgyis kidobom azt a madarat!
Erre Louis elhúzta Kavint és simogatni kezdte, majd kilépett a sátorból.
- Nemmessze innen van egy folyó. Dobd be oda.- Mondta Harry.
Mindannyian kimásztak a sátorból.
- Jóreggelt!- Mondtam.
- Nekedis.- Mondta Niall.
Mindegyiküknek dobtam egy szendvicset. Niall szinte már a szemével felfalta.
- Kajaaa!- Kiáltotta.
Elnevettük magunkat.

Lucy szemszöge:

- Te honnan tudod, hogy reggel telefonáltam?- Kérdezte Liam.
- Reggel elmendtem sétálni és akkor hallottam és.... azt hittem, hogy......
- Hogy?
- Áh mindegy nemérdekes.
Visszaértünk a táborba.
- na menjünk a folyóhoz!- Mondta Zayn.
- Milyen folyóhoz?- Érdeklődtem.
- Itt nemmessze van egy.- Mondta Harry.
 - Jó, Lucy gyere a sátorban felvesszük a fürdőruhánkat.
- Oké.- Mondtam.
.............................................................
Harry mondta merre kell menni. Már egyedül is eltaláltunk odáig, mikor már hallatszott a folyása.
Zayn kikapta Louis kezéből Kavint, és beleugrott a vízbe.
- Ácch... Ez hideg! Én nem tudok úszni!
- Megyek Kavin megmentelek!- Mondta Loui és beugrott utánuk.
- Na és velem milesz?- Siránkozott Zayn.
- Tégedis megmentelek.- Mondta majd elkezdett úszni Zayn felé.
Eközben Liam is bement a vízbe.
- Ömm... srácok ez a víz csak vállig ér.- Mondta.
Zayn és Louis összenéztek majd megnézték, hogy tényleg így van-e. Aquával elkezdtünk nevetni.
A srácok már a vízben voltak.
- Na gyertek már ti is!- Mondta Niall.
- Majd Aqua után.- Válaszoltam.
Niall kijött a vízből és felkapta Aquát.
- Ne merd!- Mondta Aqu.
Niall befutott vele a vízbe.
- Na mostmár teis jöhetsz.- Mondta Liam.
- Jó.. megyekmár.- Elkezdtem lassan bemenni a vízbe. 
Mikor a víz a combomig ért, Harry elakasztott a víz alatt.
- Kössz.. kedves vagy.- Mondtam
Harry lebukott a víz alá, majd odaúszott Zaynhez és lenyomta a vízalá.
- Na várj csak!- Harry után úszott és viszonozta az előbbit.
Odamentem Aqua mellé és felkaptam a vízalatt.
- Tudtad, hogy a vízben milyen könnyű vagy?
- Te meg hülye.
Megsértődtem és hirtelen elengedtem.

Aqua szemszöge:

Mikor felálltam kicsit kitörötem az arcóból a vizet. Nem láttam Niallt. Hirtelen éreztem, hogy valami megfogja a lábaim. Niall volt az majd felállt igy a vállán ültem.
- Mi vagyok én akrobata?.... Nemárt.... lefogsz ejtenii!
- Nemfoglak.- Nevetett a szőkeség.
- Tegyél le!- Mondtam.
- Ha leteszlek mit kapok?
- Majd meglátod. Csak tegyél már le.
Végre letett. Feléfordultam és megcsókoltam.
- Nemár. Necsináljátok ezt mindig!- Mondta Harry.
Erre Niall lehúzott a víz alá és tovább csókolt. Mikor már nemigen volt levegőm feljöttem.
Megcsörrent a telefonom, gyorsan kimásztam a vízből, megtöröltem a kezem, majd felvettem. Cara colt az.
- Farnco meghívta hozzánk Jesst és Paut , gyertek haza, pár órán belül itt vannak- jelentette ki.
Én rögvest odarohantam Lucyhoz, majd örömujongásba kezdtem.
- Juj Jess és Pau jönnek meglátogatni, pár óra és itt vannak, gyerünk haza!- Jelentettem ki.
Lucy is kijött a vízből hatalmas mosoly kíséretében. A fiúk csak bámultak minket.
- Ki az a Jess és Pau?- Kérdezte Harry.
- A legjobb barátnőink!- Válaszoltuk egyszerre Luuval.
- Aha.
- Máris mennikell?- Kérdezte Niall.
- Igen....... fogytán is van a kaja.- Mondtam.
- Akkor megyünk hazaaa!
- Ách te!- Mondtam mosolyogva.
Kijöttek ők is a vízből, és visszamentünk összepakolni. A srácoknak a sátor szétszedése jobban ment mint az összerakás. Mikor készenlettünk visszamentünk a kocsihoz és lepakoltuk róla az ágakat. Bár Lehet meg sem találtuk volna ha épp nem szólal meg a riasztója egy nyúltól.
Mikor megérkeztünk Cara mondta, hogy nekik el kell menniük, Franco pedig a fürdőszobában van.
Cara és John elis mentek..
- Na és kinek a szobályában lesznek a csajok?- Kérdeztem.
- Gondolom Jess Franconál és Pau.. hát Pauu..- Mondta Luu.
- Lehet hogy nálam.- Vágott a szavába Harry.
- Akkor ez elintézve.- Mondta Niall.
- Luu később meg kéne besélnünk valamit.- Szólt Niall Lucynak. Ez kissé furcsa ,volt nekem...
Nekiáltunk a takarításnak. 
.......................
- Nagyjából mindennel készek vagyunk.- Jelentette ki Liam.
- Jó, akkor már csak a lányoknak kell megérkezniük.- Mondta Lucy.
- Én kimegyek úszni.- Jelentettem ki.
- Én azthiszem kipihenem a földönalvást.- Mondta Zayn és már ment is a szobályába. 
Közben megjöttek a lányok is. Harry nyitott ajtót.
- Sziasztok! Én Harry vagyok. Gyertek be.
Franco lejött a lépcsőn, rögtön odarohant Jesshez és megcsókolta.
- Nagyon hiányoztál tudod? - Mondta neki, majd egy puszit nyomott az arcára.
- Te is nekem. - jelentette ki Jess, majd ők el is tűntek.

Harry szemszöge:

Miután Franco eltűnt Jessel, mi Pauval a nappaliban beszélgettünk.
~ Kedves lány, és milyen szép.~ Gondoltam.
Akkor belépett Lucy.
- Íííííííííí szia Pau!- Mondta majd odament és megölelte.
- Na és Jess hol van?- Kérdezte Luu Paut.
- Felment Francoval.- Mondta.
- Akkor ők egy ideig le sem fognak jönni.- Mondta Lucy.- Menjünk, keressük meg Aqut.- tanácsolta, majd el is indultak a kertbe a medencéhez.

Lucy szemszöge:

Mikor kiértünk a kertbe, megtaláltuk Aqut. Na persze Niallel éppen smároltak.
- Hűűű hát az nem a kis szöszi kékszemű?- Kérdezte Pau nagyra nyílt szemekkel.
- De bizony hogy ő az.- Mosolyogtam rá Paulira.- Khm! Aqua.- Mondtam mire felénkfordult.
- Oh szia Pau!- Mondta és odajött őt megölleni.. mintha az előbb semmitsem csinált volna.
- Szia Aqua. Látom neked összejött.- Mondta Pau.
Niall kicsit értetlen tekintettel erre a mondatra, de odajött hozzánk.
- Ő itt Niall.- Mutatta be Aqua.
- Szia. Paulina vagyok.- Fogtak kezet.

Aqua szemszöge:

- Szösszentyű emlékszel még a napra mikor költöztetek?- Kérdezte Pau.
- Igen.- Feleltem.
- Szösszentyű??- Kérdezte Niall.
- Ez hosszú..- Mondtam.
- De én szívesen elmesélem.- Lelkesedett Paulina
- Oké!- Mondta Niall és leült az egyik kertiszékbe.
Mi is leültünk. Én persze mellé.
- Na tehát.- Kezdte Pau.- A lányok aznap mikor költöztek még elhívtak engem és Jesst moziba. Ja igen Jesst még nem ismered. Fenn van Francoval. Na és mozi után vásárolgattunk még, majd elmentünk hozzájuk. Karaokeztunk és Aqu kedvéért elkellett énekelnünk az egyik számotokat legalább 40x. Persze a videoklippben mindig téged bámult. Te voltál a szöszi kékszemű.- Niall elkezdett mosolyogni.- Mert annyira odavolt érted így született a Szösszentyű becenév, és még a facebook nevét is átírta Aqua Szösszentyű Collinsra!- Mesélte mosolyogva.
- Kössz Pau.- Montam.
- Miért? így volt!
Niall megölelt.- Szösszentyű!- Mondta mosolyogva.
- Csak te ne hívj így.- Mondtam.- Szöszi kékszemű!
Ekkor kijött Liam és Harry. Harry Paut nézte.
- Harry miaz tetszik?- Mondta hirtelen Liam.
Harry elkezdte kergetni őt. Liam beleugrott a medencébe, Harry pedig utána. Mi sem akartunk kimaradni, így mi is ugrottunk.
- Nem kéne ehhez bikinit húzni?- Szólt ki az erkélyéről Zayn.
Elkezdtünk nevetni.

Jess szemszöge: 

- Nagyon hiányoztál!- Mondtam miközben az ágyon ültünk.
- Te mégjobban.- Mondta Franco és megcsókolt.
Visszacsókoltam majd játékosan hátradöntöttem az ágyon. Megint megcsókolt és a derekamra tette a kezét. Levettem róla a pólóját.
Egy mozdulattam elintézte, hogy ő legyen felül. Lehúzta a felsőm, majd...........

John szemszöge:

Caraval megbeszéltük, hogy elviszem otthonról Aquát, még megszervezik a szülinapi buliját. Kimente, hogy szóljak neki.
- Aqua!
- Igen?- Kiáltott a medencéből.
- El kell jönnöd velem vásárolni.
- Ő... oké.. csak előtte akkor átöltözöm.- Mondta és kimászott a medencéből.- Majd jövök.- Mondta a többieknek.
Miután elkészült, elmentünk.

Lucy szemszöge:

Miután Aqua elment apával, kijött anya.
- Lányok nem akartok segíteni tortátsütni?
- De!- Feleltük Pauval.
- Mi is segítünk!- Mondta Harry.
- Jó, de előtte öltözzetek át.- Mondta anya.
Kimásztunk a medencéből.
- Víz már nem is kell.- Mondta Liam és elkezdte kicsavarni a pólójából a vizet.
- Csak tegyetek rám lisztet és tojást, majd tegyetek be a sütőbe!- Mondta Niall.
- És akkor hogy fogsz enni magadból?- Kérdezte Harry.
- Akkor mégse.
 Felfelé a lépcsőn megcsúsztam a víznek köszönhetően. Liam állt mögöttem és elkapott. Ott voltam a karjaiban és engem bámult.
- Köszi, mostmár letehetsz.- Mondtam.
Letett.- Oké.- Mondta és felborzolta a hajam hátul.
A srácok nagy szemekkel néztek..
Liam és én öltöztünk át először. Lementünk, és Cara azt a feladatot adta nekünk, hogy készítsük elő a tésztát.
Rosszul fogtam meg a liszteszacskót és lisztfelhő szált fel belőle. Megfogtam egy marék lisztet és Liamre dobtam.- Haháá.- Nevettem gúnyosan.
- Na várj csak!.- Mondta és a pólómra dobott egy nagy marék lisztet.
Még tovább folytattuk, majd belépett Cara és Franco.
- Nem lenne jobb ötlet ha rendelnénk a tortát?- Kérdezte Franco.
- Egyetértek!- Mondta anya és már emelte is a telefonját.
Lenéztünk magunkra Liammel... úgy festettünk mint két kisértet.
- Lucy jó lesz Aquának Playboyos emeletes tora?- Kérdezte anya telefonálás közben.
- Szerintem igen.- Válaszoltam.
- Oké. Menjetek fel mosakodni mert mindjárt megyünk ajándékokat venni.
- Rendben.
Felmentünk és Liam bement a szobájába rendbetenni magát.. Én még találkoztam Louival.
- Hé Louis! Szólj a többieknek, hogy mindjárt megyünk szülinapi ajándékokat venni Aquának úgyhogy készülődjenek el.
Louis csak bámult rám.. aztán beugrott, hogy miért.
- Jó.. történt egy kis... liszbaleset.. csak szól nekik.
- Okééé.- Mondta és ment is Harry szobája felé.
Bementem a szobámba, gyorsan letusoltam és átöltöztem, rendbeszedtem magam.
Zayn és én mentünk le utolsóként..
- Na mehetünk?- Kérdezte anya.
- Igen.- Mondtuk.
Mivel tizen voltunk egy személyikocsival mentünk 5-en, anya, Franco, Pau, Jess és én. A srácok a nagyautóval jöttek.

Harry szemszöge:

Mikor megérkeztünk az áruházba kisebb csoportokra váltunk, és megbeszéltük mikorra érjen vissza mindenki a kocsikhoz.
Én Louissal mentem. Nem jutott semmi az eszembe mit vehetnénk a kis hercegnőnek. Egyszercsak egy kisállatkereskedés előtt mentünk el, és rájöttem! Kap tőlem egy kiskutyát.
Elég sok kiskutya volt odabenn. Louival megsimogattunk párat.
- Mit szólsz ahhoz?- Mutatott egy barna kölyökre.
- Neem.
Nézelődtem még kicsit és megláttam egy apró kis fehér szőrgombócot.
- Megvaan!- Mondtam.
Odahívtam az eladót.
- Azt a fehér kiskutyát szeretnénk elvinni.- Mondtam.
(Igen a kis szőrgombóc így néz ki)


- Jó választás. Ő egy kis Bichon frise. Okos fajta.- Mondta az eladó.

Vettünk még eledelt neki, majd mentünk is vissza az autóhoz. Loui már nálam hamarabb megvette az ajándékot.
A többiek már az autókban ültek.
- Jaj de cukii!!!- Mondta Lucy amikor meglátta a fehér szőrgombócot és kivette a kezemől.
- Ugye?
- Jaj de ennivaló.- Mondta Niall.
- Nem Niall... ő nem az.. megne próbáld.- Mondtam mire mindenki nevetésben fakadt ki.
- Na és hol lesz estig?- Kérdezte Zayn.
- Majd az én szobámban.
Mikor hazaértünk mindenki felment eltenni az ajándékokat.
A szobámban voltam Paulival és a kutyával játszottunk. Egy darabig nyugivolt, beszélgettünk és közben nevetgéltünk a néha kicsit ügyetlen szőrgombócon.
- Megjöttek!- Kiáltott fel Cara.








3 megjegyzés:

  1. "Nem Niall..ő nem az..meg ne próbáld!" XDXD nagyon nagy..gratula!!JÓÓ a blog!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyonjó!!!:DDD Nekemis van blogom! Itt a link:http://i3onedirecion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen *--* ,és ,majd be,nézek, ,:DD

    VálaszTörlés