Sziasztok!:))Ezen a blogon egy storyt fogunk írni Bff-emmel ami persze a One Direction-ról fog szólni, lesz benne szerelem, dráma és ami kell... ;D Remélem sok olvasónk lesz . *-* Jó szórakozást! ^-^

2012. április 22., vasárnap

6. fejezet- Camping ;) By: Nda and Domcsi

És itt a 6. fejezet is! Reméljük tetszeni fog.

Lucy szemszöge:

Mire végeztünk a kipakolással a fiúk még mindig próbáltak. Aquával lementünk a konyhába bekapni valamit.
A konyhapultra támaszkodtam.
- Szendvics jó?- Kérdezte Aqua a hűtő előtt álva.
- Aha. Milyen van?
- Sonkás, sajtos,.... ez televan zöldségekkel éssss.. mogyoróvajas?!
- Az biztos Niallé.- Mondtam kuncogva.
- Kié másé.- Aqua kivett két sonkásat és tányérra tette őket.
Leültünk és ettünk. Közben beszélgettünk, mikor belépett anya:
- Lányok, látnotok kéne mien gyönyörű erdő van itt a közelben, el kellene mennetek kempingezni. - Tanácsolta.
Aquával összenéztünk.
- Szerintem jó ötlet!- Mondtam. Közben már megis ettük a szendvicseket.
- Oké! Megkeresem a sátrakat!- Ált fel az asztaltól Aqu.
- Énmeg addig készítek még szendvicseket.- Jelentetem ki, majd megfogtam a két tányért és a mosogatógépbe raktam őket. Majd nekiáltam.

Aqua szemszöge:

Kimentem a garázsba megkeresni a sátrunkat. Kicsit elnyúlt a keresgélésem mikor megpillantottam az egyik polc tetején. Odavittem egy széket és rááltam hogy elérjem. Egy 5 személyes sátrunk van. Bevittem  a házba.
- Megtaláltam!- Mondtam
- Szuper! A szendvicsek is lassan készenvannak.- Mondta Lucy.
Letettem a sátrat a folyosón, majd felfelé vettem az irányt.
- Addig bepakolok magamnak pár cuccot.- Kiáltottam vissza.
- Jó.
Felmentem a szobámba és előkapartam a nagyobbik túratáskám ami kék-fehér színű volt. Belepakoltam hálózsaákot, JPS-t, naptejet, hajkefét, zseblámpát és elemeket, egy meleg szvettert, fürdőruhát és váltóruhát a biztonság kadvéért, ésmég egyebet ami kellhet. Ezután átmentem Lucy szobájába és neki is bepakoltam.
Lementem a két táskával a kezemben.
- Luu bepakoltam neked is.- Mondtam
- Ó köszi! A szendvicsek is készenvannak. És pakoltam még mályvacukrot és szalonnát, hogy tudjunk sütni.
Ekkor a fiúk megjelentek.
- Hová készültök?- Kérdezte Harry a kezemben lévő táskákra pillantva.
- Campingezni!- Válaszolt helyettem Lucy.
- Mi is megyünk!- Kiáltotta Louis.
- Ki nem hagynánk.- Mondta Zayn.
- Oké akkor pakoljatok mert mi már készenvagyunk.- Mondtam.
A fiúk felmentek és negyed óra mulva le is jöttek. Niall kezében ott volt a gitárja. Louis kezében pedig Kavin.
- Mehetünk?- Kérdezte Luu.
Erre egy egyértelmő igen volt a válasz mindenki részéről. Bepakoltunk a kocsinkba amelyikben minden elfértünk. Loui vezetett, az anyósülésen mellette ült Zayn.
- Megfognád Kavint?- Mondta Zaynnek.
- Nem.- Erre Louis elkezdett ugy csinálni Kavinnel mintha ugatna Zaynre.
- Jó megfogom-megfogom csak hagyd abba!- Mondta és megfogta Kavint.
- És simogasd is!
- Persze.. simogatom is.. csak ne ugasson.
Erre mi hátul elkezdtünk nevetni.
Az erdő szélénél leparkoltuk a kocsit és kipakoltunk belle, majd faágakkal letakartuk hogy ne legyen szembetűnő. Felkaptuk a cuccokat és elindultunk befelé az erdőbe. Közben nézelődtem. Lucyval szerettünk ilyen helyeken mászkálni. Találtunk is egy kisebb tisztásszerűséget. eldöntöttük hogy ott pakolunk le.
- Elmegyek Harryvel tüzifáért.- Mondta Liam.
- Oké.- Felelte Lucy.
Zayn, Niall és Louis a sátron felálításával bíbelődtek, mert kijelentették hogy ők összetudják rakni még útmutató nélkül is. Mikor Lucyval láttuk, hogy nemigen akar nekik menni odamentünk hogy segítdünk.
- Na mégsemmegy?- Mondta Lucy.
Louis nevetett.- ömm... nem.- Mondta.
- Gondoltuk..- Mondtam, majd nekiáltunk segíteni.
10 perc alatt fel is vertük a sátrat. Ezalatt Harry és Liam már 1x hoztak tüzifát de visszamentek még. Már sötétedett így megcsináltuk Lucyval a tűz helyét.. egy körben kiraktunk köveket és odatettünk kisebb fákat és papírta amit a táskámban találtam, majd meggyújtottuk. Amikor már láttuk, hogy égvemarad dobtunk rá még fát.. 
Betettem a hálózsákom a sátorba majd leültem a farönkre ami a tűz mellett volt.
- Srácok vany egy kis baj!
- mi?- Kérdezte Liam.
- A sátor csak 5 személyes.
- Majd én akkor őrködöm- Mondta Lucy.
- Énis.- Mondta Liam és Lucyra nézett..
- Okés.- Mondtam.- Ki éhes?
- Één!- Mondta Niall.
- Honnan is gondoltam.- Mondtam és kiszedtem a szalonnát a hűtőtáskából és a zsebkést a tatyómból.
- Faragj botot.- Dobtam oda a zsebkést Harrynek.
- Oké.- Válaszolta és munkához látott.
Leültünk a tábortűz köré a rönkre. Én ültem a szélén, mellettem Niall, Loui és Zayn. A szemben lévő kisebb rönkön ült Lucy, Liam és Harry.
A többiek szalonnát sütöttek, nekem mályvacukorhoz volt kedvem, így azt szúrtam a botomra. Beszélgettünk, közben már megis sült a kis inyencségem. Oldalra tartottam, hogy hüljön kicsit közben Lucyval beszélgettem. Gondoltam már eléggé kihült a mályvacukrom de mikor oldalra néztem azt láttam hogy Niall épp bekapja a botomról!
- Finom.- Mondta.
A fejére ütöttem kicsit a botommal.
- Áu.
- Szégyelld magad!- Mondtam nevetve, majd a többiek is elkezdtek nevetni.
Sütöttem magamnak mégegyet de azt már én ettem meg.

Lucy szemszöge:

Jól éreztük magunkat. Beszélgettünk sokmindenről. Egyszercsak Niall az ölébe vete a gitárját és elkezdte énekelni a Gotta be you-t. A srácok csatlakoztak. Aquával mi is velük énekeltük. Mikor befejezték a dalt Aquval elkezdtünk tapsolni.
Miközben a srácok énekeltek lefotóztam őket telefonnal.
- Énekeljétek el az I want-ot!- Mondta Aqua.
Niall elkezdte gitározni a ritmusát majd Harry Elkezdte:
- Give you this, give you that
  Blow a kiss, take it back
  If I look inside your brain
  I would find lots of things
  Clothes, shoes, diamond rings
  Stuff that's driving me insane...
Miután eztis elénekelték Niall letette a gitárt. 
- Na és most jöhetnek a rémstoryk?- Kérdezte Louis.
- Persze.- Mondtam.
Aqua épp egy szalonnát tűzött a botjára és az enyém mellé tette sülni. Elvigyorodtam mert eszembe jutott valami.
A botommal megbüktem Aqu szalonnáját így az a parázsba esett.
- Jaj te! Muszájvolt?- Mondta dühös hangon de nevetve.
- Igen!- Mondtam. Liam elkezdett mellettem kuncogni, de ahogy odanéztem láttam hogy minden vigyorognak rajtunk. Aqua felszúrt a botjára mégegy szalonnát de most nem az enyém mellé tette hanem Niallé mellé.
- Én mondok rémtörténetet.- Mondta Liam.
- Na mondcsak.- Nézett rá Harry.
Louis átült Harry mellé. Én elfoglaltam az eddigi helyét. Csak hogy közelebb legyek Aquához és tudjam piszkálni ha lesz rá adódó alkalom.
- Volt egy lány. Kelly. Naszóval: Kelly a szüleivel sátorozni ment a város végén lévő erdőbe. Már sötétedett mikor odaértek. Felállították a sátrakat, majd tábortüzet raktak. Kelly nem fogadott szót és annak ellenére, hogy a szülei megtiltották, elment sétálni befelé az erdőbe. Gyönyörűen ragyogott a hold, a telihold. Már elég messze járt a táborhelyüktől, és kicsit fázott is. Elhatározta, hogy visszaindul, de eltévedt. Kétségbeesését, még jobban fokozta, az a hang….Rémisztő és egyben szívszorongató hangzása volt, mint egy szenvedő ember utolsó kiáltásai. Futni kezdett. Nem tudt merre tart, de nem akart megállni. A hang elcsitult. Kelly kezdett kifulladni. Lelassított, de balszerencséjére egy régi tölgyfa kiálló, vastag gyökerében elesett. Mikor felnézett, megpillantottam egy óriási szőrös lényt, olyan volt, mint egy nagy farkas, hatalmas agyarakkal és penge éles karmokka. Hátrálni próbált, de a szörny elindult felé, már azt hitte, hogy itt a vég, mikor farkasüvöltés hallatszott a levegőben.
Miközben Liam mesélt megfogtam egy vékony hosszú ágat ami sok pici ágban futott szét a végére és hátulról megpiszkáltam vele Aquát. Erre felsikított és Niall vállába temette az arcát.
Elkezdtem nevetni.
- Te hülye! Miért kell velem azt csinálnod?- Mondta.
Majd Liam folytatta:
 - A szörny, jelzés képen visszavakkantott és hirtelen elindult a másik irányba, hihetetlenül gyors volt. Kelly teljesen le volt bénulva, egy ismeretlen fény vezette egészen a táborig. De mikor meglátta az anyjá és apja szétmarcangolt holttestét a szívét elöntötte a bánat és a düh, de nem volt mersze kiállni a szörny ellen. Ő túlélte, de a rém még így is él és csak egy újabb lehetőségre vár….
- Ez igaz történet és ez az erdő az.- Mondta Louis.
- Igaz történet. Na persze!- Mondtuk Aquával.
Hirtelen farkasvonítást hallottunk. Aqua már szorosan Niall mellett ült, Louis pedig Harry mellett.
Én Zaynhez húzódszkodtam mert már énis kezdtem félni.

Liam szemszöge:

Rosszvolt nézni ahogy Lucy úgy bújik Zaynhez. Azthiszem... féltékeny vagyok. Véget akartam ennek vetni úgyhogy bedobtam egy ötletet:
- Inkább menjünk aludni.
- Jó menjünk.- Mondta Aqua és bemászott a sátorba.- Jó éjt!- Kiáltott ki.
Harry, Zayn, Louis és Niall is jó éjszakát kívántak majd bementek a sátorba. Mi pedig kinnmaradtunk Lucyval.



2 megjegyzés: